Punkt 2: Bestyrelsesmøder
Som udgangspunkt fortsættes mødeaktivitet som hidtil med fire møder årligt.
Punkt 3: Vejkonto nedlægges
Det blev
aftalt, at ny kasserer Steen Dahlgaard foretager overførsel af saldo fra vejkonto til driftskonto som vedtaget på generalforsamling, hvilket giver årlig besparelse på 681,22 kr.
”Forslag om sammenlægning
af drifts- og vejkonto blev vedtaget på generalforsamling med bemærkning om, at der i driftsregnskabet opgøres et reserveret beløb til vejkontoen med opsparing i lighed med tidligere – blot ikke selvstændigt kontoført.”
Punkt 4: Opfølgning med Fibia efter gravearbejde
Tidligere bestyrelsesmedlem og sekretær Per, nr. 27 har løbende fulgt op omkring mangler.
Der er aktuelt udskiftet kantsten og opstødende
asfaltbelægning på hjørnerne i T-krydset ud for nr. 3 og nr. 4. I første omgang var der benyttet forkert asfalttype, der blev fjernet og udskiftet til korrekt asfaltbelægning.
Punkt 5: Genetablering af vejafmærkning, hajtænder – ”Giv et praj”
Bestyrelsesmedlem/sekretær Karsten, nr. 12 har forsøgsvis kontaktet kommunen 07.11.2021 via ”Giv et praj” i håb om at få genetableret vejafmærkning, hajtænder - står pt. anført som uafklaret.
Referent: Sekretær Karsten, nr. 12
Referatet er gennemlæst og godkendt af bestyrelse samt suppleant
Bestyrelsesmøde tirsdag den 24. maj hos Marianne
til stede, Marianne, K>ristine, Karsten og Per
a) Alle medbringer stole, tallerkener og bestik
b) Karsten Klok taler med MENY om grillbuffet mm.
c) Grundejerforeningen er vært for mad og drikke
d) Hvis der er nogen som vil hjælpe m. opstilling af borde og grill ringes til Karsten Klok på tlf. 22 86 51 08
e) Tilmelding til arrangementet til Per på mail: grundejerforening@damuko.dk eller tlf. 40 14 75 90 senest 17/6 kl.12
Referat: Per Johannesson
Bestyrelsesmøde fredag den 18. marts 2022 kl. 11.00
Afholdt hos Karsten Klok Lærkebakken 12
Til Stede: Marianne, Kristine, Karsten og Per
dagsorden:
1. Regnskabet. Vejkonto foreslås
nedlagt og overgår til samlet driftskonto. Punktet optages på dagsorden for generalforsamling.
2. Evaluering
af gravearbejdet (Fibia). Bestyrelsen konstaterer at arbejdet er udført pænt.
3. Køb og salg af boliger på bakken. Drøftet
4. Fastsættelse af dato for vejfest/generalforsamling.
Dato besluttet til 24. juni 2022
5. Eventuelt: Bestyrelsen er tilfreds med vores nye snerydnings- og saltningsselskab – vi sparer endda penge.
Næste bestyrelsesmøde afholdes tirsdag den 24. maj kl. 9.00 hos Marianne
Referat Fra bestyrelsesmøde afholdt fredag den 17/9 2021
Mødet blev afholdt i nr. 14 hos Mariane
Til stede: Marianne, Karsten og Per – afbud fra suppleanten p.gr.af rejse
1. Evaluering af generalforsamlingen med efterfølgende socialt samvær.
Der er konstateret stor tilfredshed med arrangementet hvilket giver
anledning til gentagelse næste år.
2. Udfordringer ved skybrud.
Ved skybrud får Lærkebakkens kloaksystem nogle udfordringer p. gr. af vejens hældning. Erfaringsmæssigt har det betydning, at de enkelte grundejere renholder fortove og kantstene for nåle, blade og andet affald, som ved regn samler sig ved kloakristene og hindrer vandet i at blive ledt væk.
3. Kommende møde.
Forslag til mødedag: fredag den 26/11 kl. 11 hos Per. Den endelige dato vil afhænge af om suppleanten kan deltage. Kristine i nr. 29 spørges efter hjemkomst fra ferie.
Lærkebakkens Grundejerforening – Bestyrelsesmøde
Referat fra 12/6 - 2024 Sted: Lærkebakken 29
Til stede:
Formand Kristine Hellmann, nr 29
Kasserer Steen Dahlgaard, nr 19
Sekretær Susanne Christensen, nr 23
Referent sekretær Susanne, nr 23
Referatet er gennemlæst og godkendt af bestyrelsen.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Lærkebakkens Grundejerforening – Bestyrelsesmøde
Referat fra 11/5 - 2024 Sted: Lærkebakken 29
Til stede:
Formand Kristine Hellmann, nr 29
Kasserer Steen Dahlgaard, nr 19
Sekretær Susanne Christensen, nr 23
Suppleant Jacob W Qvist, nr 13
6.Gennemgang af regnskab.
Referent sekretær Susanne, nr 23
Referatet er gennemlæst og godkendt af bestyrelsen.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Lærkebakkens Grundejerforening – Bestyrelsesmøde
Referat fra 7/11 – 2023 Sted: Lærkebakken 29
Til stede:
Formand Kristine Hellmann, nr 29
Kasserer Steen Dahlgaard, nr 19
Sekretær Susanne Christensen, nr 23
Suppleant Jacob W Qvist, nr 13
--
Referent sekretær Susanne, nr 23
Referatet er gennemlæst og godkendt af bestyrelsen.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Lærkebakkens Grundejerforening – Bestyrelsesmøde
Referat fra 1/6 – 2023 Sted: Lærkebakken 23
Til stede:
Formand Kristine Hellmann, nr 29
Kasserer Steen Dahlgaard, nr 19
Sekretær Susanne Christensen, nr 23
Referent sekretær Susanne, nr 23
Referatet er gennemlæst og godkendt af bestyrelsen.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Lærkebakkens Grundejerforening – Bestyrelsesmøde
Referat fra 19/2 – 2023
Sted: Lærkebakken 29
Til stede:
Formand Kristine Hellmann, nr 29
Kasserer Steen Dahlgaard, nr 19
Sekretær Susanne Christensen, nr 23
Der tages forbehold for vejret.
7. Vi siger velkommen til nye ejere i nr 7 og 12 samt nye lejere i nr 11.
Referent sekretær Susanne, nr 23
Referatet er gennemlæst og godkendt af bestyrelsen.
______________________________________________________________________
Lærkebakkens Grundejerforening – Bestyrelsesmøde
Søndag den 21. august 2022 – Sted: Lærkebakken 29
Til stede: Kristine, Sten, Karsten og Susanne (via Facetime)
Punkt 1: Konstituering af nyvalgt bestyrelse og revisor
Formand Kristine Hellmann, nr. 29
Kasserer Steen Dahlgaard, nr. 19
Sekretær Karsten Klok, nr. 12
Suppleant Susanne Holm Christensen, nr. 23
Revisor Lars Bosendal, nr. 21
Referat fra bestyrelsesmøde den 10. december 2021
Mødet blev afholdt hos Per på Solbakken 41
Til stede: Marianne nr. 14, Karsten nr. 12, Kristine nr. 29 og Per nr. 27
1. SNERYDNING: Der er indgået aftale med nyt firma som varetager snerydning og saltning på Lærkebakken – Det er også blevet afprøvet og vi konstaterer at det virker.
2. HUL I VEJEN: Det blev i efteråret konstateret hul i vejen ud for nr. 7. Her var der opstået et brud på regnvandsafløbet. Skaden blev udbedret af ABC kloakservice til en pris på 15.000 kr. + moms. Vi skal fremover være opmærksomme på om der er regnvandsbrønde som ikke fungerer. – Entreprenør Finn Knudsen rådføres om regnvandsbrøndenes tilstand og fremtid.
3. EVT. Karsten har talt med kommunen og fartdæmpende foranstaltninger på vejen – evt. malet et ”max 20 km/t” tegn på kørebanen, samt hajtænder ved indkørslen fra T krydset samt ved vejens udkørsel til Gammel Nyrupvej. Kommunen forventes at vende tilbage om sagen.
4. NÆSTE BESTYRELSESMØDE: Planlagt til fredag den 18. marts 2022 kl. 11 hos Karsten Klok i nr. 12.
Referent Per Johannesson
----------------------------------------------------------